II Trobada de voluntaris d’acompanyament al final de la vida – Fundación Paliaclinic – Cuidados Paliativos

II Trobada de voluntaris d’acompanyament al final de la vida

/, Noticias, Paliativos/II Trobada de voluntaris d’acompanyament al final de la vida

II Trobada de voluntaris d’acompanyament al final de la vida

El passat 5 d’octubre, la Fundació Paliaclinic i l’Associació Grup Temps van celebrar a Torre Jussana la II Trobada de voluntaris al final de vida.

La trobada s’organitza anualment com a mostra d’agraïment i reconeixement a la gran tasca que desenvolupen els voluntaris, encara que també s’obre a totes aquelles persones que tinguin interès a conèixer millor les entitats organitzadores o a iniciar voluntariat en l’acompanyament de persones amb malaltia avançada, contribuint a la seva millora de la qualitat de vida.

L’acte va comptar amb les intervencions de Joan Carles Trallero i Ricard Díaz, Presidents de Fundació Paliaclinic i Grup Temps respectivament.

El Dr. Trallero va parlar de la importància i el gran valor que aporten els voluntaris que acompanyen als malalts i familiars que estan patint i va agrair molt especialment el compromís de tots ells amb l’entitat.

Ricard Díaz de Grup Temps va oferir també una xerrada intensa, molt de “cor a cor” sobre com pal·liar l’esgotament del voluntari.

Després, el musicoterapeuta Daniel Padilha i la psicòloga Sara Persentilli van oferir a tots els assistents un taller vivencial per descobrir els beneficis que aporta la Musicoteràpia i la Dansa Moviment teràpia (DMT). Una gran experiència que va permetre als assistents connectar amb la seva essència musical i creativa a través d’experiències musicals i moviments corporals.

Por | 2018-04-30T09:54:42+00:00 septiembre 27th, 2017|Formación, Noticias, Paliativos|Sin comentarios